EU-TAGSÁG
MAGYARORSZÁGNAK
NINCS JÖVŐJE EURÓPA ÉS AZ EURÓPAI UNIÓ NÉLKÜL
MINTA
ORBÁN NÉLKÜLI EU-T
AKARNAK
Amikor szakértők arról
beszélnek, hogy 2019-ben bekövetkezhet az az állapot, az a
forgatókókönyv, hogy Magyarország már nem lesz az Európai Közösség
tagja, távozni kényszerül a schengeni övezetből és megvonják tőle az
uniós támogatást is akkor ezt az elmúlt időszakban elhangzott
állásfoglalások, megnyilatkozások összegzésére alapozzák.
Az alábbiakban olvashatók azok a politikusi megnyilvánulások,
állásfoglalások, álláspontok, melyeket végigolvasva bárki kialakíthatja
saját véleményét. Meglepő lenne, ha az jelentősen eltérne a szakértők
megállapításaitól.
Sargentini kimondta, hogy mi lehet a végkifejlet, aminek jövőbeni
bekövetkeztét a Sargentini-jelentés kétharmaddal történő elfogadása
megerősítette. Összeállt az Orbánnal szembeni kétharmad és ez a
kétharmad Orbán nélküli EU-t akar. Murphy törvényén Orbán Viktor
kormányfő sem tud változtatni. A Sargentini-jelentésre
leadott szavazatok száma amiből következtetni lehet az erőviszonyokra .
448 igen, 197
nem, 48 tartózkodás.
Az alábbi nyilatkozatokból az is kiolvasható, hogy az EU álláspontja és
Orbán Viktor álláspontja két merőben eltérő álláspont. Merőben eltérő
álláspont és merőben más értékrend. E két álláspont és két értékrend
üti egymást és soha nem fog megférni egymás mellett.
Judith
Sargentini: " Fel kell gyorsítaniuk a tagállamoknak a
Magyarországgal szembeni eljárást! Sietnünk kell, nem késlekedehetnek a
tagországok a szankciókkal! "
Emmanuel
Macron: „Azok az országok, akik nem akarják a
Frontex fejlesztését, akiknek nem fontos a szolidaritás, távoznak a
schengeni övezetből. Azok az országok, amelyek nem akarnak több
Európát, nem nyúlhatnak a strukturális alapokhoz.”
Az
Európai Néppárt határozata: "A második világháború után a
kereszténydemokraták az élvonalban küzdöttek azért, hogy létrehozzák a
liberális demokráciát a biztonságos Európában, a zsidó-keresztény
demokratikus elgondolások és értékek, a jogállamiság, a
többpártrendszer és az erős civil társadalom és a független sajtó, a
vallás-, vélemény- és gyülekezési szabadság alapján állva. Ma ezek az
alapvető értékek és elvek soha nem látott mértékben vannak veszélyben."
"Kitartunk amellett, hogy az élénk civil társadalom életbevágóan fontos
a teljes értékű demokráciának. Az NGO-knak lehetőségük kell legyen,
hogy humanitárius céljaikért dolgozzanak, mindenféle büntetés
fenyegetése nélkül. Politikai orientációra tekintet nélkül mindegyiknek
ugyanolyan bánásmód alá kell esnie a jog és a kormányok szemében, amíg
a tevékenységük a jogállamiság keretei között marad."
Donald
Tusk : „Hadd mondjam ki kereken: senkinek nincs hozzá
joga a pártcsaládunkban, hogy megtagadja a liberális demokráciát és az
értékeit. Európa védelme sem jogosít föl senkit erre"
" Ha valaki megtagadja a jogállam elvét, az nem kereszténydemokrata.
Aki nem szereti a szabad sajtót és a civil szervezeteket, aki eltűri a
homofóbiát, az antiszemitizmust, az nem kereszténydemokrata. Aki a
nemzetet szembefordítja az egyén szabadságával, az nem
kereszténydemokrata. Aki konfliktust szít a világban és az Európai
Unióban, az nem kereszténydemokrata. Aki Putyint támogatja, és Ukrajnát
támadja, aki az áldozatot támadja az agresszorral szemben, az nem
kereszténydemokrata. Aki le akarja cserélni a liberális demokrácia
nyugati rendjét az autoritarianizmus keleti modelljére, az nem
kereszténydemokrata. "
Angela
Merkel: " Aki a jogállamiság elveit kiüresíti a saját
országában, csorbítja a civil társadalom jogait és a sajtószabadságot,
az nemcsak a saját országában veszélyezteti a jogállamiságot, hanem
egész Európában. "
Frank-Walter
Steinmeier német államfő: " Az illiberális demokrácia
önellentmondás, mert a demokrácia vagy liberális, vagy nem demokrácia
" " az államhatalom önkényes gyakorlását korlátozó
biztosítékok nélkülözhetetlenek, a szabad jogállam lényegi elemét
jelentik " " az európai jogi kultúra alapján nyugvó „liberális nyugati
demokrácia” európai vívmány, Európa pedig „jogközösség, amely kiáll a
hatalmi ágak szétválasztása, a jogállam, a kisebbségek védelme, az
alapjogok érvényesítése és a független bíróságok mellett”.
Alexander
Stubb : "az európai identitásnak, a bennünk élő,
gondolatainkat meghatározó DNS-nek az emberi méltóság, a szabadság és
demokrácia, a jogállam és az emberi jogok tiszteletben tartásán kell
nyugodnia". " ha nincsenek értékeink és azokhoz nem ragaszkodunk, nincs
semmink. " " EU nem csupán egy ideológiai konstrukció, ami jobb és
baloldalra oszlik, hanem egy közös értékeken alapuló közösség. Ez az
unió alkotmányának 2. cikkelyében rögzítve is van, és én aggódom, hogy
ezeket az értékeket most kívülről is támadják és belülről is, olyan
országok, mint Lengyelország, Olaszország és Magyarország. És az EPP-n
belül is harcolnak ellene olyan szereplők, mint
Orbán." "A Néppárt október 17-ei
kongresszusán nyilvánossá kell tenni. Aztán ennek fényében lépjünk
akcióba. Ha Orbán Viktor és a pártja követi a szabályainkat, és osztja
az értékeinket, maradhatnak. Ha nem, mehetnek. Ilyen egyszerű ez az
egész," " A szabadság, emberi jogok, a jogállam, az egyenlőség és a
tolerancia megkérdőjelezhetetlenek. "
Orbán
Viktor: "Brüsszelt ma azok uralják, akik a szabad nemzetek
szövetsége helyére európai birodalmat kívánnak. Olyan európai
birodalmat, amelyet nem a népek választott vezetői, hanem a brüsszeli
bürokraták irányítanak. Ma már ott tartunk, hogy számos európai
országban is az európai birodalom hívei kormányoznak. Ezért tudhatjuk,
hogy milyen lesz az a szép új világ, ha rajtuk múlik. Növekvő számban
tűnnek fel más földrészekről és más kultúrákból érkezett, katonakorú
férfiak, és még a mi életünkben saját képükre formálják az európai
nagyvárosokat, lassan, de biztosan kisebbségbe szorítva az európai
őslakosokat. A terror a nagyvárosi élet részéve válik. A jogállamra
hivatkozó politikai manipuláció mindennapossá lesz. A szólás- és
sajtószabadság pedig addig terjed, ameddig őket visszhangozza." " Vagy
a népek Európája lesz, vagy nem is lesz egyáltalán Európa " " Az
Európai Néppárt (EPP) letért a győzelem útjáról, és csak akkor találhat
vissza, ha a saját kereszténydemokrata identitásához hűen politizál " "
Azért támadják a magyar nemzetet, mert úgy döntöttünk, hogy mi nem
leszünk bevándorlóország." "Ne a baloldali pártok és a liberális média
mércéjével mérjük magukat, ehelyett a saját utunkat kell
járnunk” " Európában kereszténydemokrata elitre kell
leváltani a liberális elitet. A kettő közötti különbség: a liberális
elit a multikulturalizmus, a bevándorlás és variálható családmodell
mellett van, míg a kereszténydemokrata illiberális, a keresztény
kultúrát és családmodellt védi, és a bevándorlás ellen küzd. "
Forrás: hvg.hu index.hu 24.hu
Ha tetszett támogasd a szerzőt. Támogatásod a BÜDZSÉ 10101559-22006000-01005002
számú bankszámlára utalhatod.
MAGYARORSZÁGNAK
NINCS JÖVŐJE EURÓPA ÉS AZ EURÓPAI UNIÓ NÉLKÜL
MINTA
ORBÁN ELVESZTETTE ÜTŐKÁRTYÁIT
Orbánnak két
ütőkártyája volt az EU-ban, ami viszonylagos biztonságérzetet jelentett
számára.
Az egyik a lengyel vétó, mellyel megakadályozható a 7-es cikkely
alkalmazása, a kizárás vagy a szavazati jog felfüggesztése, másrészt a
schengeni övezetből történő kizárás és az uniós támogatás leállítása.
Eddig egyhangú szavazás kellett ilyen súlyú döntéshez.
A másik ütőkártya az uniós költségvetés megszavazása, ahol magyar és
lengyel vétó is akadályozhatta volna az elfogadást. Költéségvetés
nélkül pedig az EU nem működőképes. Eddig ez jelenthetett alkualapot
Orbán számára.
Csakhogy döntő változás állt be. Egyrészt a lengyelek kompromisszumot
kötöttek és kikerültek a 7-es cikkely fenyegetése alól, mert Jaroslaw
Kaczynski javaslatára a szejm, a lengyel parlament elfogadta az Európai
Bizottság által bírált, bírókra vonatkozó törvény EU által javasolt
módosítását.
Így már nem valószínű a lengyelek vétója, főként annak ismeretében nem,
hogy lengyel eus képviselők a Sargentini jelentés elfogadás mellett
szavaztak. De a lengyel vétó már nem is jelentene blokkolást
Magyarország kizárása vagy szavazati jogának felfüggesztése esetén,
mint ahogyan nem jelentene blokkolást a schengeni övezetből való
kizárás vagy az uniós támogatás megvonása esetében se. A lengyelek
vétója már kevés lenne ehhez, már nem kell hozzá egyhangú döntés. Nem
kell egyhangú szavazás, mert bevezetik a minősített többséggel való
döntés szabályát.
Ez már olvasható volt az Európai Bizttság 2018 október 23-án bemutatott
programjában.
A gyakorlatban azt jelentené, hogy a szavazásokon elég lenne, ha ha a
tagállamok 55 %-a támogat egy javaslatot, vagyis elég ha a 28
tagállamból csak 16 tagállam támogatja, ha a támogató országok
népessége eléri az EU népességének 65 %-át.
Blokkolni pedig úgy lehetne egy javaslatot, ha legalább 4 tagállam
ellene van a javaslatnak és a négy tagállam népessége eléri az EU
népességének 35 %-át, ami jelenleg 168 millió fő. Az új szabályozás
azokra a kérdésekre is vonatkozna, amelyekhez eddig egyhangú támogatás
kellett és az elfogadás blokkolásához elég volt egy tagállam vétója.
Ezzel az Orbán ütőkártyájaként emlegetett lengyel vétó elbukott, mint
ahogyan a költségvetés elfogadásának lengyel vagy magyar
illetve együttes blokkolása is. Az új szabályozás mindkét ütőkártyát
kiütötte Orbán kezéből. Orbán teljesen kiszolgáltatottá vált és vele
együtt Magyarország is. Már nem az a kérdés, hogy kiteszik e
Magyarországot az EU-ból Orbán személye és politikája miatt, hanem az,
hogy mikor és milyen koreográfia keretében.
Már csak egy kérdés maradt. Az, hogy a magyarok Orbánt vagy az EU-t
választják. Mert egy kormányváltással megmenthető lenne Magyarország
EU-s tagsága. Egy fideszes kormányváltással is.
Navracsics Tiborral vagy Varga Mihállyal esélye lenne Magyarországnak,
hogy ne zárják ki az EU közösségéből, a schengeni övezetből és ne
vonják meg Magyarország uniós támogatását. Orbán lemondását pedig
hazafias gesztusként értékelné az ország.
Forrás:
Baranyai József beszéde
Ha
tetszett az írás támogasd a szerzőt. Támogatásod a BÜDZSÉ 10101559-22006000-01005002
számú bankszámlára utalhatod.
MINTA
FELOLDHATATLAN
ELLENTÉT
Feloldhatatlan
ellentét van Orbán Viktor és az EU között, ami nem végződhet másként
csak szakítással. Orbánnak jogszabályok tömegét és az alaptörvényt is
módosítani kellene ahhoz, hogy megfeleljen az EU elvárásainak. Orbán
erre nem hajlandó. A különböző szabályszegési eljárok csupán időhúzást
jelentenek.
Amennyiben az EU elfogadná ezt az állapotot, azt, hogy az EU egyik
tagja esetében létezhet ilyen jogállapot, akkor és attól kezdve az
Európai Unió már nem lehetne az aminek meghatározta magát és nyiltan
feladná értékeit, melyhez eddig ragaszkodott. Ezzel együtt járna az EU
jelentős tekintélyvesztése, ami nem engedhető meg.
Orbán és az EU viszonya, konliktusa soha nem jut nyugvópontra és ezt
pontosan tudják az EU potentátjai, illetékesei is. Orbán újabb és újabb
lépései, Orbán EU-t és az EU vezetőit, a brüsszeli adminisztrációt
támadó és pocskondiázó propagandája újabb konfiktusokat szülne, elvonná
az energiát, a figyelmet a közös célok megvalósításáról, megosztaná,
bomlasztaná a közösséget.
Az a feloldhatatlan ellentét, ami Orbán és az EU között van nem
végződhet máshogy csak szakítással. Ennek a szakításnak az igazi
vesztese Magyarország lenne, hiszen elveszítené tagságát az Európai
Unióban. Ez a veszteség jellegét illetően nem, de mértékében hasonló
lenne Magyarország számára mint a Trianon jelentette veszteség.
Magyarország saját erőforrása már kevés az ország jelenlegi szinten
való működtetéséhez, a fejlődéshez főként kevés, ehhez az
EU-tagság nyújtotta erőforrás is szükséges.Beleértve a magyar GDP 6
%-át kitevő éves uniós támogatást, az EU 480 millió fős piacát és a
magyar áru, munkaerő és szolgáltatások EU-n belüli szabad áramlását és
a magyar vállalkozások szabad mozgását.
Ez a veszteség csak kormányváltással lenne megelőzhető. Csak Orbán
nélküli Magyarország maradhat az EU tagja.
Forrás:
Baranyai József beszéde
Ha
tetszett az írás támogasd a szerzőt. Támogatásod a BÜDZSÉ 10101559-22006000-01005002
számú bankszámlára utalhatod.
MINTA
ORBÁN VÍZIÓJA AZ EU VÉGÉT
JELENTENÉ
Orbán víziója az Európai Unió
végét jelentené. Az Európai Unió nélkül pedig Magyarországnak nincs
jövője.
Orbán víziója, illetve az Orbán víziója szerinti szisztéma alkalmazása
összeomlásba taszítaná az EU-t, valójában az Európai Unió végét
jelentené. Az Európai Unió, amely jelenleg az USA mögött a második
gazdasági nagyhatalom, Orbán víziójának alkalmazása esetén hónapok
alatt elveszítené versenyképességét, és rövid idő alatt 10 %-al zuhanna
gazdasági teljesítménye.
A világ GDP-jének 24,7 %-át az USA, 21,8 %-át az EU és 14,9 %-át Kína
adja. Hozzájuk képest a világ gdp-jéből elhanyagolgató Oroszország
GDP-je, 1,7 %. Az orosz gdp-t még az olaszok gdp-je is megelőzi, ami a
világ gdp-jéből 2,45 %. Ahhoz viszont, hogy a világ gazdasági
erősorrendjében az Európai Uniónak az USA mögötti második helye
tartható legyen évente legalább 500 ezer fő új munkaerőre
lenne szüksége. Az 500 ezer fő új munkaerő biztosítását az EU egy új
terv szerint az amerikai zöld kártyához hasonló megoldással, az eus kék
vízummal akarja megoldani, de a koncepciók között ott van a szingapúri
modell is, ami 5 évre adna tartózkodási engedélyt egyszeri alkalommal,
családegyesítés és letelepedés lehetősége nélkül.
Orbán víziója szerint az Európai Uniónak teljesen meg kell szüntetni a
bevándorlást. Sőt, Orbán szerint az EP-választás tétje is az, hogy lesz
bevándorlás vagy nem lesz, és ettől függ Európa és az Európai Unió
jövője. Orbán európai viszonylatban kétosztatú politikai térben
gondolkodik, bevándorláspárti és bevándorlást ellenző politikai erőkre
osztja az EP pártjait, azzal a kitétellel, hogy útját kell állni a
bevándorlásnak, le kell győzni a bevándorláspárti politikai erőket.
Orbán víziója szerint egyetlen bevándorlót sem fogadhatna az EU, szó
sem lehetne arról, hogy a fejlődéshez, versenyképesség megtartásához
szükséges 500 ezer fő új munkaerőt évente bevándorlásból biztosítsa,
mint az eddig is történt. Ennek viszont következménye lenne, hogy új
munkaerő hiányában beruházások állnának le, mert nem lenne munkaerő az
elindításhoz és működtetéshez. Befektetések sokasága menne el Európából
Ázsiba, Amerikába és máshova, mert munkaerő hiányában Európában nem
lennének megvalósíthatók. Az EU területén a részvények árfolyama
hatalmasat zuhanna, hiszen a gazdasági prosperitás, a gazdasági
fejlődés egyik alapfeltételét az új munkaerőt nem lehetne biztosítani a
bevándorlást tiltó orbáni politika miatt.
Nem valósulhatna meg az új innovációk termelésbe forgatása, mert új
munkaerő hiánya miatt nem indulnának erre se beruházások, mert hiába
épülnének új üzemek, új gyárak, nem lenne új munkaerő a
működtetésükhöz. Az EU gazdasági versenyképessége gyorsan hanyatlana és
az EU rövid idő alatt elveszíthetné gazdasági teljesítményének 10 %-át
a modellezés szerint.
Magyarország Európai Unióba és Németországba irányuló exportja becslés
szerint mintegy 20 %-al csökkenne, amennyiben az orbáni vízió szerint
alakulnának a dolgok az Európai Unióban. Csak Németországnak évente 400
ezer fő új munkaerőre van szüksége ahhoz, hogy fenn tudja tartani a
gazdasági fejlődés és növekedés dinamizmusát. Német toborzó irodák a
munkaerőhiány pótlására jelenleg Magyarország, Szlovákia és
Lengyelország területén toboroznak nagy számú, főként ukrán és szerb
munkaerőt.
Összességében kijelenthető, hogy az Európai Unió gazdasági
fejlődéséhez, a gazdasági növekedéshez szükséges 500 ezer fő új
munkaerő jelentős része csak bevándorlásból biztosítható, így az új
munkaerőt biztosító bevándorlás orbáni vízió szerinti blokkolása,
megállítása, egyenlő lenne az Európai Unió gazdasági fejlődésének,
gazdasági növekedésének blokkolásával, leállításával.
NICK : ECOFIRMA
Ha
tetszett az írás támogasd a szerzőt. Támogatásod a BÜDZSÉ 10101559-22006000-01005002
számú bankszámlára utalhatod.
MINTA
AZ EU NAGY
DOBÁSA
Migránskártya, ami megállítja és
távol tartja a migránsokat Európától.
Az EU nagy dobása lehet a pénzzel feltöltött migránskártya, ami 6
hónapig használható, de csak abban az országban ahol kiadták. Az EU a
pénzzel feltöltött migránskártyák alkalmazását Görögországban,
Törökországban, Jordániában és LIbanonban látja célszerűnek. Az első és
fő ok, hogy a migránsok közvetlenül kapják a pénzt a kártya
használatával a létfenntartásukra, így az EU erre szánt pénzbeli
támogatása nem tűnhet el különböző szervezetek és hivatalnokok kezén
keresztül. A második fontos tényező, hogy ott tartja a migránsokat és
nem engedi el őket Európa belseje felé. Ugyanis a kártya csak abban az
országban használható fel, ahol kiadták. A számozott kártyákat annak a
személynek a nevéhez kapcsolják, aki számára kiadták. A
személyazonosságot havonta ellenőrzik, csalás esetén letiltják a
kártyát. A migráns ellátása csak ott biztosított ahol kiadták a
kártyát, ha pedig elindul Európába megszűnik az ellátása, a
megélhetése. Európa viszont nem fogadja a migránst, így pénz, ellátás
és remény nélkül marad. A harmadik jelentős tényező, hogy az EU
migránskártyái igen jelentős bevételt hoznak annak az országnak, ahol a
migráns tartózkodik, hiszen ott költi el az EU-tól kapott pénzt. 100
ezer migráns ottléte azt jelenti, mintha 100 ezer turista tartózkodna
folyamatosan, az év minden napján az országban, akiknek a megélhetéshez
szükséges költőpénzt az EU biztosítja. Ez a migránsokat fogadó és ott
tartó országnak jelentős GDP bevételt biztosít és persze jelentős
kereskedelmi forgalmat, sok eladott árut és sok új munkahelyet. A
görögök látták meg először, hogy mekkora biznisz van a menekültek
ottlétében, mennyivel nőtt a bevételük, mennyi új munkahely lett, és
mindez uniós pénzből. Nem is akrják továbbengedni a migránsokat és
egyáltalán nem tiltakoznak az új migránsok érkezése miatt. Izgalmas
vita bontakozhatna ki erről ha Orbán Viktor magyar miniszterelnök és
Cíprasz görög miniszterelnök leülnének erről eszmét cserélni, vitázni.
Cíprasz elmondaná Orbánnak, hogy nekik miért jó a bevándorlás és
nyilván erős nyomatékkal kérné Orbánt arra, hogy ne akarjon a
bevándorlás útjába, a görög érdekek útjába állni.
NICK : TAKTIKUSS
Ha
tetszett az írás támogasd a szerzőt. Támogatásod a BÜDZSÉ 10101559-22006000-01005002
számú bankszámlára utalhatod.
MINTA
ORBÁN PUSZTULÁSBA VISZI AZ
ORSZÁGOT
Orbán pusztulásba
viszi az országot. Nem hajlandó figyelembe venni az intő jeleket, a
felénk kúszó veszélyt. Nem hisz a legnagyobb rossz bekövetkeztében.
Olyan ütőkártyában bízik ami már gyakorlatilag nincs, mivel a lengyel
vétó már nem tud működni. Eddigi sikerei elbizakodottá tették, a
körülötte lévők magasztalása pedig a legyőzhetetlenség mítoszát erősíti
benne.
Nem hatott rá az utolsó nagy figyelmeztetés, a Sargentini-jelentés
kétharmaddal történő megszavazása. Azt félvállról véve egy mondattal
elintézték: Soros keze van benne, egyébként meg az csak jogi kérdés.
Nem érzékeli és nem hajlandó tudomásul venni, hogy létezik a vele
szembeni kétharmad, ami elég politikai erőt jelent ahhoz, hogy az
Orbán-kormány uniós térben való vesszőfutását folyamatossá tegyék. És
ezen nem segíthet Salvini és mások támogató nyilatkozata, mellette
történő kiállása sem. Mindez hidegen hagyná a magyarokat, ha ennek
következményei nem a magyarokat sújtanák.
Melyek a lehetséges következmények? Az EU potentátjai, az eus folymatok
befolyásolására képes politkusai általánosságokat mondanak, amiből
konkrétumok nélkül is borús kép rajzolódik ki, de Macron francia elnök
Salzburgban az EU-csúcson már konkrétumokat is említett.
Macron szavai szerint azok az országok, akik nem akarják a FRONTEX
fejlesztését, akiknek nem fontos a szolidarítás távozni
kényszerülnek a schengeni övezetből. Azok az uniós országok, amelyek
nem akarnak több Európát, nem nyúlhatnak a struktúrális alapokhoz, nem
kapnak uniós támogatást. Macron és meghatározó európai vezetők egy új
európai közösségben gondolkodnak, amelynek tagjai azok lehetnének, akik
elfogadják az EU alapértékeit, alapvetéseit, akik számára a több Európa
a fontos és ennek érdekében hajlandók lemondani függetlenségük egy
részéről. Aki ezt nem vállalja az a körön kívüliek csoportjába kerül,
ami egyben a shengeni övezeten kívüliséget is jelenti, másrészt az
uniós támogatás megszűnését, a struktúrális alapoktól való elzárást.
Macron kimondta ami a zárt ajtók mögött már hosszabb ideje téma, hogy
az új európai közösségbe nem tartoznak azok akik a nemzetek Európáját ,
vagyis nagyobb függetlenséget, nagyobb, erősebb nemzeti hatáskört
akarnak. Ők valamilyen együttműködési formában kapcsolódhatnak az új
európai közösséghez, de nem lesznek részei a sechengeni övezetnek és
nem kapnak uniós támogatást sem.
Kétséges, hogy Orbánt és Magyarországot mindezen feltételek ismeretében
követné-e valaki ezen az úton, a nemzetek Európája projektbe és ne
inkább a biztonságot adó Macron által emlegetett új közösséget
választanák. Ami ezzel kapcsolatban nem hagyható figyelmen kívül, hogy
akiknek szava van az EU-ban, akik összegründolták a Sargentini-jelentés
megszavazásnak kétharmadát, Orbán nélküli EU-t akarnak, ami azt
jelenti, hogy tőlünk is szabadulni akarnak, mert csomagban vagyunk
Orbánnal.
Amennyiben Magyarországnak távozni kellene a szabad mozgást biztosító
belső határok nélküli schengeni övezetből az jelentős hatással lenne a
kereskedelemre, megszűnne a határok nélküli szabad mozgás és szabad
szállítás, elveszítenénk piacaink nagy részét, a határon várakozó
kamionok nem érnének oda időre a célállomásra. Veszélybe kerülne a
külföldön - eus országokban - dolgozó magyarok munkavállalása,
töredékére csökkenthetne a külföldön dolgozók hazautalása.
A struktúrális alapoktól való elzárás, az uniós támogatás teljeskörű
megszűnését jelentené, minden leállna amit eddig uniós pénzekből
finanszíroztunk. Első körben uniós támogatás híján a mezőgazdaság
kerülne padlóra, az élelmiszerek árai az egekbe szöknének. A forint
nagyot veszítene értékéből, és természetesen a megtakarítások is.
A magyar mezőgazdaság a nagy összegű uniós támogatás, a területalapú
támogatás felhasználásával tud a jelenlegi árszinten termelni. Uniós
támogatás hiányában az építőipar a megrendelések nagy részét
elveszítené, hasonlóan a feldolgozó ipar is jelentős vesztességgel
számolhatna. A schengeni övezetből való távozás és az uniós támogatás
megvonása katasztrófális hatással lenne a turizmusra és a
szolgáltatásokra. Nem túlzás azt állítani, hogy ez pusztulásba vinné az
országot és minden szétzilálódna. A magyarok jelentős része külföldre
menne vagy menekülne, akik itt maradnak azok szembesülnének igazán a
következményekkel.
Nem túlzás azt állítani, hogy a schengeni övezetből való kizárás, az
uniós támogatás megvonása pusztulásba vinné az országot. Pedig ennek
irányába haladunk. Már nyilvánvaló, hogy akik befolyásolni tudják a
döntéseket azok Orbán és Orbán politikája nélküli EU-t akarnak. Az
Orbántól való szabadulás ránk is vonatkozik, mert csomagban vagyunk
Orbánnal. Szabadulnának tőlünk is, mert úgy vélik, hogy a magyarok
háromszor szavaztak kétharmaddal Orbánra, a jogállam, a sajtószabadság
leépítőjére, ez pedig azt jelzi, hogy a magyarok nem akarnak
beilleszkedni az EU liberális jóléti rendszerébe.
Az érvelés szerint, mivel a magyarok nem akarják vállalni a közösség
alapértékeit, a közösség politikáját, a jogállamiság, szólásszabadság,
emberi jogok, civilekhez való viszonyulás tekintetében a közösség által
elfogadott és alkalmazott elveket, szabályokat, ezért a magyaroknak
nincs helyük az Európai Unió közösségében.
Számos eljárás, egyeztetés során törekedtek az Európai Bizottság és az
Európai Parlament erre kijelölt megbizottjai, hogy az EU és
Magyarország között megtalálják a közösség vállalhatóságához szükséges
legkisebb közös nevezőt. Az erre szánható időkeretet jóval túllépve
egyértelművé vált, hogy Magyarország, pontosabban a Magyarországot
képviselő jelenlegi Orbán-kormány és az Európai Unió közössége között
olyan mértékű az eltérés az alapértékek, alapelvek valamint a vonatkozó
szabályok megítélése, értelmezése és főként alkalmazása vonatkozásában,
hogy ez lehetetlenné teszi a további közösség vállalását. A közösség
számára Orbán Viktor kormányfő politikája és az EU erős vezetői
szemében Orbán Viktor konfrontatív személye is vállalhatatlan.
Ezért ennek feloldása csak kormányváltással lenne lehetséges. Az EU
döntéshozó potentátjai számára már valószínűen az is elfogadható
megoldás lenne, ha egy számukra kevésbé ellenszenves és kompromisszumra
képesebb fideszes politikus kerülne a magyar kormány élére. Például
Navracsics Tibot vagy Varga Mihály. Ez hasonló felállás lehetne, mint
ami a lengyeleknél is működik. Kaczynski csupán pártelnök, de valójában
ő irányítja az országot.
Forrás: Baranyai József beszéde
Ha
tetszett az írás támogasd a szerzőt. Támogatásod a BÜDZSÉ 10101559-22006000-01005002
számú bankszámlára utalhatod.
MINTA
MIVEL JÁRHAT A KILÉPÉS VAGY A
KIZÁRÁS AZ EU-BÓL?
Kizárásra még nem
volt példa. Vészmadarak és szakértők szerint Magyarország lesz az első
és valószínűen utolsó is akivel ilyen előfordul és akivel egyben példát
is statuálnak, nem titkolva, hogy így akarnak megszabadulni Orbán
Viktor magyar miniszterelnöktől, aki Moszkvát csinálna Brüsszelből. A
kilépésre viszont már van konkrét példa. A briteknek ebben van
tapasztalatuk, vannak konkrét számításaik. Jelenleg ott tartanak, hogy
sűrgősen visszacsinálnák az egészet. Azok is akik kezdeményezték és
azok is akik megszavazták. Pedig a briteké a világ hetedik legerősebb
gazdasága és ők nem szorulnak uniós támogatásra, sőt az egyik
legnagyobb összeget fizetik az EU közös alapjába, amiből Magyarország
átlagosan évi 2000 milliárd forint uniós támogatáshoz juthat. A
Brexit eredményének legfrissebb mérlege, hogy 1 billió
dollárt, azaz 1000 milliárd dollárt vittek vagy inkább menekítettek ki
Londonból.
Magyarországnak nem szándéka kilépni az EU-ból, viszont jelentősen
megnőtt az esély a kizárásra, Orbán Viktor miniszterelnök személye,
politikája és uniós vezetőket, politikusokat pocskondiázó propagandája
miatt. Bár az nem kizárható, hogy Orbán az EU-ból való kirúgást
megelőzőendően bejelenti a kilépést. Nekünk mindegy, így vagy úgy kell
távozni az EU-ból, az Magyarország számára mindeképpen katasztrófát
jelent.
Mivel erre a következő évben sor kerülhet, így a kormánynak foglalkozni
kellene a lehetséges következményekkel, de továbbra is a migránskamu
különböző változatait nyomatja a kormány propagandája. Aztán erre
rezonálnak a neres hívők, hogy honnan, mikor jönnek 60 millióan
migránsok, akik megerőszakolják a magyar nőket, aztán a férfiakat is.
Áttérítenek bennünket muszlim hitre, kalifátus leszünk és többet nem
ehetünk disznóhúst, betiltják a disznósajtot, kolbászt és töpörtyűt is.
Az Orbán-kormányt nem érdekli Murphy törvénye, hogy ami bekövetkezhet
az rendszerint be is következik, de így volt ez a Sargentini-jelentés
megszavazása esetében is, amit lehetetlennnek, kizártnak tartottak.
Ennek ellenére kétharmaddal megszavazták. Még ki se kellene zárni
bennünekt, elég lenne az uniós támogatást leállítani és kitenni
bennünket a schengeni övezetből, már padlót fogna Magyarország.
Magyarország jelenlegi saját erőforrása kevés az ország mostani szinten
történő működtetéséhez és főként kevés a fejlődéshez.
Annak figyelembe vételével meg aztán tényleg kritikusan kevés
Magyarország jelenlegi erőforrása, hogy az ország termelő és
szolgáltató kapacitása, munkaerő kapacitása 15 %-al kisebb mint azt a
propaganda hirdeti. Mert az igaz, hogy az összes, 4,5 millió
magyar munkavállalóból már szinte mindenki, vagyis 4,5 magyar dolgozik,
de ebből több mint 600 ezer magyar külföldön dolgozik, külföldi GDP-be
termel és külföldön fizet adót.
Ők nem számíthatók be Magyarország teljesítőképességébe, így valójában
Magyarország hazai munkaerőkapacitása nem 4,5 millió fő, hanem 15 %-al
kisebb vagyis 3,8 millió fő és hónapról hónapra csökken. A helyzetet
súlyosbítja, hogy a paksi atomerőmű építésére felvett hitel és a
belgrádi vasútépítésre felvett hitel összesen 15 %-al megnöveli az
államadósságot. Tehát a 15 %-al nagyobb államadósság törlesztését a 15
%-al kisebb teljesítőképességű magyar gazdaságnak, a 3,8 millió hazai
magyar munkavállalónak kellene kitermelni.
Ki kell mondani, hogy a saját erőforrás mellett a magyar GDP 6 %-át
kitevő, a 6 %-os magyar gazdasági növekedéssel egyenlő nagyságú éves
uniós támogatás jelenti azt a plusz erőforrást, amivel a jelenlegi
szinten megoldható a működtetés és a fejlesztés. Magyarország uniós
támogatás nélkül, a saját erőforrására támaszkodva nemhogy a
fejlesztést, de az ország működtetését se tudná megoldani a jelenlegi
szinten. Magyarország számára nem csupán mindent beelőző érdek az uniós
támogatás, az EU 480 milliós piacához való közvetlen hozzáférés és a
magyar munkaerő, az áru szabad áramlása, a magyar vállalkozások szabad
mozgása a schengeni övezeten belül, hanem az létkérdés. Ha csupán az
uniós támogatást vonnák meg az EU alapértékeinek és a jogállami
követelményeknek a megsértése miatt, már az katasztrófát jelentene.
Elsőként a magyar mezőgazdaság kerülne padlóra, mert uniós támogatás
nélkül a jelenlegi árszinten képtelen lenne termelni. A mezőgazdaságban
számos vállalkozás működésképtelenné válna, a föld ára pedig hatalmasat
zuhanna. Sokan azért vásároltak földet, mert jó befektetésnek
mutatkozott, ugyanis a földalapú uniós támogatás hektáronként jelentős
jövedelmet biztosít. Ez teljes egészében megszűnne, hatalmas területek
kerülnének piacra a befektetők részéről. A mezőgazdaság számára az EU
480 milliós piaca nem lenne elérhető és a vámmentes EU-n belüli export
helyett jelentős vámok terhelnék a külföldre menő árukat.
Az építőipar számára az uniós támogatás biztosított folyamatos
megrendelést, uniós támogatás híján jó ha a jelenlegi negyede
megmaradna az építőiparnak, de akár 20 %-ra visszazsugorodna.
Vállalkozások ezrei, tízezrei dőlnének be és munkahelyek százezrei
szűnnének meg. Az árak elszabadulnának és megélhetési válság elé
néznénk.
Külföldi cégek sokasága menne el, ha kikerülnénk a schengeni övezetből,
jelentősen megnehezülne a szállítás. Sok külföldi cég menne el azért
is, mert elveszítenénk az EU 480 milliós piacának elérhetőségét és vám
terhelné az EU-ba irányuló, eddig vámmentes exportot. Az autógyárakhoz
beérkező egységeket alkatrészeket vám terhelné, mint ahogyan a kimenő
autókat is. Külföldi cégek mennének el, mert a magyar munkavállalók
jelentős része az itthon bekövetkező drasztikus változások miatt
külföldre menne dolgozni és vinné családját is a külföldödön történő
letelepedés szándékával. Sok külföldi cég pedig a bizonytalanság miatt,
a magyar vásárlóerő jelentős gyengülése miatt döntene a távozás
melllett. Az ország gazdasági teljesítményének akár negyedét vagy
harmadát is elveszíthetné.
Hosszan lehetne folytatni, például a forint nagyarányú
értékvesztésével, magyarok tömegeinek külföldre költözésével, de inkább
arról érdemes és kell beszélni, hogy hogyan lehetne ezt megelőzni.
Csak egyféleképpen, mégpedig kormányváltással. Az már kicsit sem
kétséges, hogy Orbántól szabadulni akar az EU, mert ezt már nem lehet
visszacsinálni, meg nem történté tenni. A személyes ellentétek
sokasága, az eus potentátokat pocskokondiázó, gyalázó propaganda miatti
sértődöttség, Brüsszel ellenségként való emlegetése a magyar médiában,
plakátokon, az amiatti hatalmas ellenszenv, hogy Orbán nyiltan hirdeti
le kell cserélni az EU liberális elitjét illiberálisra, ami szemükben
azt jelenti, hogy Moszkvát akar Brüsszelből, és számos nem említett ok
visszafordíthatatlan helyzetet teremtett. Orbán sokak számára olyan
ellenséggé vált, akivel semmilyen közösség válallása nem kívánatos.
Ki kell mondani, hogy ebben a helyzetben Orbánnak már nincs menekülő
útvonala. Legfeljebb Magyarországnak lehet menekülő útvonala, ami az
EU-ban való maradást illeti, de csak Orbán nélkül. Csak Orbán nélküli
Magyarország maradhat az EU tagja.
Forrás:
index.hu hvg.hu , Baranyai József beszéde
Ha
tetszett az írás támogasd a szerzőt. Támogatásod a BÜDZSÉ 10101559-22006000-01005002
számú bankszámlara utalhatod.
MINTA
ORBÁN MOSZKVÁT CSINÁLNA
BRÜSSZELBŐL
Orbán nyiltan
kimondja, hirdeti, hogy elitváltásra van szükség az Európai Unióban.
Orbán szerint ha a jelenlegi liberális elit uralja Európát, akkor a
jogállamra hivatkozó politikai manipuláció mindennapossá lesz és a
szólás- és sajtószabadság pedig csak addig terjed, ameddig őket
visszhangozza. Orbán víziója szerint Európában illiberális elitre kell
leváltani a liberális elitet.
Orbán szerint az igazi kereszténydemokrata illiberális, míg az Európai
Néppárt szerint a kereszténydemokrata liberális. Orbán szerint csak az
illiberális elit az amelyik a nép érdekében hajlandó cselekedni. Az
Európai Néppárt szerint a kereszténydemokraták az élvonalban küzdöttek
azért, hogy létrehozzák a liberális demokráciát, Donald Tusk pedig
kijelentette a Néppárt kongresszusán, Orbánnak címezve, hogy senkinek
nincs hozzá joga a Néppárt családjában, hogy megtagadja a liberális
demokráciát és az értékeit, erre senki nincs feljogosítva. Ilyen fokú
szembenállásnál elképzelhető egység és közösség?
Orbán szerint egy illiberális elitnek kell átvenni a hatalmat Európában
és az Európai Unióban, ami azt jelentené, hogy Orbán Moszkvát csinálna
Brüsszelből. Ma három ország van, ahol illieberális rendszerre
hivatkoznak. Oroszország, Törökország és Magyarország. Oroszországban,
Törökországban és Magyarországon is azt állítja a hatalmon lévő
kormány, hogy demokrácia van, de illiberális demokrácia. Az il
fosztóképző, így aztán sokan úgy gondolják, hogy az illiberális
demokrácia valójában szabadság nélküli, parancselvű demokrácia, ilyen
pedig nem létezhet, mert a létezése logikai ellentmondás. Mert ezt nem
demokráciának, hanem diktatúrának hívják.
Mivel Orbánnak Putyin a példaképe, ebből adódik, hogy Brüsszelből
Moszkvát, moszkvai típusú hatalmi központot csinálna, ha teljesülne
víziója és Európában lecserélődne a jelenlegi liberális hatalmi elit
illiberálisra. Nem kell csodálkozni, ha a nyugatiakat megrémíti Orbán
víziója, szándéka, és úgy érzik, hogy az oroszok már kapun belül vannak
az EU-ban.
Ennek alapján, ennek ismeretében elképzelhető lenne, hogy Orbán és vele
az orbáni Magyarország uniós tag maradjon és az Orbán által elüldözendő
liberális elit a Sargentini-jelentés megszavazásakor felmutatott
kétharmaddal ne akarná kiseprűzni Orbánt és az orbáni Magyarországot a
lehető legrövidebb idő alatt az EU-ból? Ne akarnák Orbánostul kitenni
Magyarországot a schengeni övezetből és elzárni minden uniós forrástól,
támogatástól? A választ nem kell kimondani, mindenki tudja.
Forrás: Baranyai József beszéde
Ha
tetszett az írás támogasd a szerzőt. Támogatásod a BÜDZSÉ 10101559-22006000-01005002
számú bankszámlara utalhatod.
MINTA
100 ezer fős közvélemény-kutatás
AA
100 ezer fős közvélemény-kutatás számos olyan kérdésre adhat hiteles
választ, amely vonatkozásában jelenleg csupán politikai érveket,
ellenérveket ismerünk, meg a propaganda valósággal ütköző állításait.
A
100 ezer fős közvélemény-kutatás a feltett kérdésekbe ágyazódó
történetet elviszi az ország legtávolabbi zugába, nagy városokba, kis
településekre. A kérdésekben rejtőző üzenet, hogy lehetne másképp,
kinyit egy új világot, egy új lehetőséget, gondolkozásra késztet,
megadva a választás lehetőségét.
A 100 ezer fős
közvélemény-kutatás témái: hazafias gesztus lenne Orbán lemondása,
előrehozott választás, NEMZETI MEGMENTÉS TANÁCSA, jóléti fordulat
2019-ben, korrupciós bírság bevezetése, választási párt támogatottsága,
Orbán migránsainak kiköltöztetése és számos más téma.
A 100 ezer fős közvélemény-kutatás megmutatja: ki ért vele egyet, ki
nem, ki támogatja, ki ellenzi, ki adna, ki elvenne.
Magyarok
vagyunk! Olyanok, amilyenek! A 100 ezer fős
közvélemény-kutatás
megmutatja mit gondolunk jelenről, jövőről, mi a fontos, mit ellenzünk,
mit támogatunk.
A 100 ezer fős közvélemény-kutatás lehetséges kérdései közül:
1./ Hazafias
gesztus lenne Orbán Viktor lemondása?
Az
a feloldhatatlan ellentét, ami Orbán Viktor magyar kormányfő és az
Európai Unió között van, nem végződhet máshogy csak szakítással. Orbán
Viktor nyiltan hirdeti, hogy elitváltásra van szükség az Európai
Unióban, a liberális európai elitet illiberális elitre kell lecserélni.
A nyugatiakat megrémíti Orbán szándéka, az, hogy Brüsszelből
illiberális Moszkvát, moszkvai típusú hatalmi központot csinálna.
Amennyiben az EU elfogadná azt, hogy az EU egyik tagja esetében
létezhet olyan politikai rendszer és olyan jogállapot, amely merőben
ellentétes az európai közösség alapelveivel, alapértékeivel,
szabályaival, amely arra törekszik, hogy a közösség elitjét leváltsa,
lecserélje egy orosz, török illetve magyar típusú illiberális elitre,
amely a jogállam helyett olyan parancselvű illiberálisnak nevezett
demokráciát vezetne be, amilyent Orbán Magyarországon, attól kezdve az
Európai Unió már nem lehetne az aminek meghatározta magát és nyiltan
feladná értékeit, melyhez eddig ragaszkodott.
Ennek ismeretében
nehezen elképzelhető, hogy az orbáni Magyarország, Orbán illiberális
víziójával, a jogállamot, sajtószabadságot leépítő illiberális
politikájával az Európai Unió tagja maradjon és ne akarnák az orbáni
Magyarországot a lehető legrövidebb időn belül kitenni az Európai
Unióból, a schengeni övezetből, valamint elzárni az uniós forrásoktól,
az uniós támogatástól.
Orbán Viktor személye, politikája,
víziója elfogadhatatlan az európai közösség számára, ez olyan
feloldhatatlan ellentét, ami nem végződhet máshogy csak szakítással.
Ennek a szakításnak az igazi vesztese Magyarország lenne, mert az EU-s
tagság elvesztésével kikerülne a schengeni övezetből,
bezáródna
előtte az EU 480 millió fős piaca és elveszítene évente a magyar GDP 4
%-át kitevő uniós támogatást, ami jellegében nem, de mértékében a
trianonihoz hasonló arányú veszteséget jelentene. Ez a veszteség csupán
kormányváltással lenne megelőzhető.
KÉRDÉS: Ön
hazafias gesztusnak tekintené Orbán Viktor miniszterelnök lemondását,
új kormány alakítását, amivel megelőzhető lenne Magyarország kizárása
az Európai Unióból?
2./
ELŐREHOZOTT VÁLASZTÁS KIÍRÁSA
Az
Európai Unió vezető politkusainak Magyarország kizárására vonatkozó
eltökéltéségét megerősítette Orbán Viktor magyar kormányfő többször
tett nyilatkozata, amely szerint a jelenlegi liberális elit helyett egy
új illiberális elitnek kell átvenni Európában a hatalmat, ami az ő
olvasatukban azt jelenti, hogy az EU jelenlegi vezetőnek menni kellene
és Orbán Moszkvát, moszkvai típusú hatalmi központot csinálna
Brüsszelből.
Így már nincs mérlegelés arról, hogy a 10 milliós
gyenge vásárlóerővel rendelkező magyar piac kell-e a 480 millió fős
piaccal rendelkező Európai Uniónak és kell-e a 14 fideszes képviselő az
Európai Néppártnak. Már eldöntött tény, hogy megszabadulnak
Magyarországtól, Orbán Viktor személye, Orbán politikája, Orbán
illiberális víziója és főként Orbán Putyinhoz fűződő nemkívánatos
szoros barátsága miatt is. Az Európai Unió Oroszországot ellenségének
tekinti, Orbánt pedig Putyin trójai falovának, Putyin téglájának. Az EU
már döntött: Magyarország viszonylatában nem tartható fenn tovább az "
elviseljük " állapot.
A kérdés ennek ismeretében már az, hogy mi
vagy ki menthetné meg Magyarországot a kizárástól és a vele járó
katasztrófától? Az első számú megoldás Orbán Viktor kormányfő
lemondása lenne, amit az ellenzék is hazafias gesztusként értékelne.
Egy másik lehetséges megoldás a FIDESZ részéről szervezett
kormányváltás lehetne, új kormányfővel. Naracsics Tibor kormányfővé
választása a Fidesz és az EU számára is elfogadható megoldás lenne. A
harmadik megoldás egy előrehozott választás lenne.
KÉRDÉS:
Ön támogatná az előre hozott választás kiírását, amely lehetőséget
nyújtana a demokratikus kormányváltásra, amely révén megőrizhető lenne
Magyarország uniós tagsága?
3./
NEMZETI MEGMENTÉS TANÁCSA
Alapvetés, hogy nem következhet be mégegyszer Trianon méretű
katasztrófa, az Magyarországot végleg visszavetné és kiüresítené.
Amennyiben
bekövetkezne a sokak által félt, nem kevés magyar által pedig kívánt
esemény, hogy Magyarországot kiszavazzák az Európai Unióból, az Trianon
méretű katasztrófát jelentene.
Tagjai lettünk a világ legerősebb
katonai szervezetének, olyan védelmi ernyő alatt vagyunk ami hosszú
távra garantálja országunk biztonságát. Felvételt nyertünk Európa
elitklubjába az Európai Unióba, amit Európa legfejletteb és
leggazdagabb államai alapítottak. A valamikor nekünk szánt
Marshall-segélynél jóval nagyobb mértékű támogatást kapunk az Európai
Uniótól, hogy felzárkózzunk a fejlett államokhoz és nálunk is
megteremthető legyen a nyugati életszínvonal, a nyugati jólét.
Olyan
helyzetbe kerültünk, amikor a meglévőt, az elértet kellene védeni,
erősíteni, és ekkor az ország vezetője, kormányfője kalandor
politikájával szembekerül az európai közösség vezetőivel, a közösség
meghatározó, befolyásos politikusaival. Orbán Viktor miniszterelnöknek
az EU alapértékeivel, alapelveivel szembenálló, az EU szabályait szinte
minden vonatkozásban sértő illiberális politikája és rendszere amit
Magyarországra erőltetett nem illeszthető be az Európai Unió
demokratikus jóléti rendszerébe. Az orbáni Magyarország idegen testet
jelent az EU közösségében, amit törvényszerűen ki fog vetni az EU.
Az
EU közössége Orbán Viktor személyétől és Orbán Viktor politikájától,
rendszerétől akar szabadulni, de erre csak úgy nyílik lehetősége, hogy
a közösségből kiszavazzák Magyarországot. Csak kormányváltás mentheti
meg Magyarországot. Amennyiben a politika nem tud megoldást találni
erre, végső esetben a magyar nép, a magyar civilek önvédelmi reflexe, a
katasztrófát elkerülni akarók önérdekű kezdeményezése által létrehívott
és megalakított NEMZETI MEGMENTÉS TANÁCSA lehetne képes és
alkalmas Magyarország EU-s tagságának megmentésére,
Magyarország
Európai Unióban való benntartására, a kizárással járó katasztrófa
bekövetkeztének megakadályozására.
KÉRDÉS:
Ön támogatná a NEMZETI MEGMENTÉS TANÁCSA létrehozását,
amelynek
fő feladata és célja annak elérése lenne, hogy a Magyarország Európai
Unióból történő kizárásához vezető folyamat még azelőtt leállítható
legyen, mielőtt az visszafordíthatatlan szakaszba érkezik?
4./ JÓLÉTI
FORDULAT 2019-BEN
Mindenki
tudja, látja, hogy tele van a kassza, különben hogyan tudna a kormány
százmilliárdokat szétszórni úri hóbortjaira, sok milliárdot osztogatni
külföldre.
A 46-féle új adóval és számos jogosultság, kedvezmény
megszüntetésével, hatalmas megszorítással elért költségvetési bevételek
hosszú időre stabil forrást jelentettek a kiadásokra, de még ezután
jöttek azok a bevételek, amelyekből 2600 milliárd forint szabadon
elkölthető plusz keletkezett a költségvetésben.
2015-ben 848
millió forinttal nőtt az adóbevétel az előző évihez képest, 2016-ban
490 milliárd forinttal, 2017-ben pedig 670 milliárd
forinttal,
ami összesen 2008 milliárd forint plusz bevételt jelent.
Ehhez
adódik még a külföldön dolgozó magyarok által hazautalt 1220 milliárd
forintból származó 600 milliárd forint költségvetési bevétel, ami azt
jelenti, hogy ezzel együtt 2608 milliárd forint szabadon elkölthető
plusz keletkezett a költségvetésben. És ehhez adódik pluszként a
2018-as évben képződő 904 milliárdos adónövekményből származó plusz
bevétel. Csordultig megtelt a kassza.
Amikor Ausztria a mai
értéken számolva 7 milliárd eurót - magyar pénzben számolva 2100
milliárd forintot - kitevő Marshall-segélyt kapott és ebből
felpörgette a növekedést, virágzó gazdaságot hozott létre, akkor náluk
is pár év alatt hasonlóan tele lett a kassza, amiből jólétet
teremtettek és azt nem az ország vezetői költötték el saját
kedvteléseikre és a saját tőkésosztályuk felhizlalására mint
Magyarországon.
Ugyanez a folyamat zajlódott le Szlovákiában,
Csehországban is, a csordultig telt kasszából emelték az orvosok bérét
- és nem a focistákét -, rendbe tették az egészségügyet, jelentősen
emelték a nyugdíjakat és a közalkalmazotatk fizetését, jóléti
fordulatot hajtottak végre. A jóléti fordulat eredményeként, számos
jóléti intézkedéssel olyan életszínvonalat teremtettek, amely már
közelebb áll az osztrák életszínvonalhoz mint a magyar életszínvonalhoz.
Ugyanez
megvalósítható lenne Magyarországon is 2019-ben, erre lehetőséget nyújt
a költségvetésben rendelkezésre álló, 2015 óta adövekményekből
képződött, felhalmozódott 3500 milliárd forint plusz. 2019 a jóléti
fordulat éve lehetne Magyarországon is.
Ahol már végrehajtották
a jóléti fordulatot, ott sem minden esetben a hatalmat gyakorlók
szándéka, az uralkodó osztály önzetlensége folytán került erre sor,
sokkal inkább annak eredményeként, hogy a nép ott kikövetelte magának.
A magyar népnek is joga, jussa, hogy a térségben utolsóként kikövetelje
magának a jóléti fordulatot.
KÉRDÉS:
Ön egyetért azzal, hogy a kormány a költségvetésben adónövekményekből
felhalmozódott 3500 milliárdból 2019-ben hajtson végre jóléti
fordualtot, egységesen 20 ezer forinttal emelje a
nyugdíjakat,
100 %-al emelje az orvosok és ápolók bérét, szerezze be a hiányzó CT és
MR készülékeket, biztosítsa az európai szintű sürgősségi ellátás
fedezetét, finanszírozza a várólisták 1 éven belüli minmálisra
csökkentéséhez szükséges feltételek biztosítását, állítsa vissza a
vegyes indexálású nyugdíjemelést, ami révén 2019-ben nem 2,7 %, hanem
10,2 % lenne a nyugdíjemelés?
5./
KORRUPCIÓS BÍRSÁG
Korrupciós
bírsággal megfékezhető a fejlődést megfojtó és a fejlődésre szánt
pénzeket elszívó korrupció. A korrupciós bírság adó módjára beszedhető,
nem kell sok éves bírósági tárgyalás.
A korrupciós bírság
bevezetése azt jelentené, hogy létrejön egy Korrupcióellenes Hivatal,
amely minden közpénz, állami, önkormányzati és uniós pénz
felhasználójától kérhetne tájékoztatást, kimutatást, jelentést a
felhasználásról 10 évre visszamenően. Ennek elmulasztása, hiányossága
bírságolható. A felhasználás bizonylatolásának ellenőrzése során
feltárt hiányosságok ugyancsak súlyos bírságot vonhatnak maguk után. A
korrupciós bírság mértéke a csalárd módon ellopott, nem a megjelölt
célra használt közpénz esetében a összeg teljes mértékét is elérheti.
A
korrupciós bírság bevezetésére lehetőséget nyújtó bírságolás új
rendszerét és kultúráját az Orbán-kormány teremtette meg, így a
korrupciós bírság bevezetésével nem járatlan, hanem kitaposott úton
lehetne haladni. A korrupciós bírság kiterjedhetne a korrupció
felderítését segítő kötelező adatszolgáltatásra, pontosabban annak
elmulasztására, hiányosságára, a feltételezés szerint korrupcióval
érintett támogatás, egyszerűbben pénz felhasználásának bizonylatolására
illetve annak hiányosságaira, a felhasználás céljainak teljesítésére
illetve nem teljesítésére és más hasonló jellegű tényezőkre.
Ami
a bírságolás mértékét, a korrupciós bírság lehetséges mértékét illeti,
ugyancsak az Orbán-kormány e körben alkalmazott gyakorlata lehet az
irányadó. Amikor elindult a nemzeti trafikok működése és betiltották a
kis boltokban a cigaretta és a dohánytermékek árusítását, akkor lépett
hatályba az a rendelkezés, ami 500 millió forintot jelölt meg a bírság
felső értékeként, amennyiben egy kisbolt akár egy doboz cigarettát
eladna engedély nélkül. Ha a maximum ezer forint értékű egy doboz
cigaretta engedély nélküli árusítása esetében a bírság felső határa 500
millió forintban lett megállapítva, akkor ebből kiindulva a korrupciós
bírság felső határa 5 milliárd vagy akár 50 milliárd forint is lehet.
Ez
a típusú bírságolás illetve ennek szabálya végigjárta az összes utat, a
köztársasági elnök és az Alkotmánybíróság is rendben lévőnek találta,
így ez ilyen szempontból sem támadható.
KÉRDÉS:
Ön támogatná a Korrupcióellenes Hivatal létrehozását és korrupciós
bírság bevezetését?
6./
VÁLASZTÁSI PÁRT
KÉRDÉS: Ön
támogatná szavazatával annak a választási pártnak az egyéni
képviselőjelöltjét és listáját, aki ígérete szerint kormányra kerülve
visszaszedné a korrpcióval lenyúlt állami, önkormányzati és uniós
pénzeket, ehhez létrehozná a Korrupcióellenes Hivatalt és bevezetné a
korrupciós bírságot, ami a jóléti fordulathoz jelentene kiegészítő
állami bevételt?
KÉRDÉS:
Ön támogatná szavazatával annak a választási pártnak az egyéni
képviselőjelöltjét és listáját, aki kormányra kerülve ígérete szerinti
módon a nyugdíjasok életvitelét érintő inflációs számítás és a
munkabérek emelkedése alapján számított vegyes indexálás alapján emelné
a nyugdíjakat és a jelenlegi állapoton egységes, azonnali 20 ezer
forintos korrekciós nyugdíjemeléssel javítana?
KÉRDÉS:
Ön tudja segíteni nyugdíjas szüleit? Ön a szülei érdekét nézve szavazna
a 20 ezer forintos korrekciós nyugdíjemelést és a vegyes indexálású
nyugdíjemelést ígérő választási párt listájára és egyéni
képviselőjelöltjére?
7./ MIGRÁNSOK
KIKÖLTÖZTETÉSE
Magyarországra
nem jönnek migránsok, mert nem vagyunk célország a migránsok számára.
Akik a déli magyar határnál próbálkoznak, azok nem ide jönnének, hanem
rajtunk keresztül Németországba. Az, hogy bevándorlóországgá akarnak
tenni bennüneket hatalmas blöff, amivel elterelhető a figyelem arról,
hogy a költségvetésben lévő 3500 milliárd forintot miért nem jóléti
fordulatra költi a kormány, miért a saját luxuskiadásaira, a hatalmon
lévőkhöz tartozó tőkésosztály fehizlalására fordítja.
Az a
migráns aki Európába jön, olyan országban szeretne letelepedni, ahol
jóval magasabb bérek vannak és ahol magasabb az életszínvonal, ahol
jobb élet van. Ezt bizonyítja, hogy a 2015-ben a Magyarországon
áthaladó 500 ezer migráns közül egy nem akart itt maradni, senki nem
kért tartózkodási engedélyt. Mindenki tovább ment Ausztriába,
Svédországba, Németországba. Felesleges volt olyan nevetséges
plakátokra elszórni milliárdokat, hogy Ne vedd el a magyarok munkáját.
Orbán
Viktor kormányfő mindenhol hírdette, hogy Magyarországra nem jöhetnek
migránsok, nem leszünk bevándorlóország. Aztán 2018 januárjában robbant
a hír, hogy az Orbán-kormány titokban befogadott 1300 migránst. A
szemléltetés kedvéért, komoly ígéretekkel sikerült itt tartani az 1300
díszmigránst. Mondhatni luxus körülmények között helyezték el őket a
mozgássérültek budai rehabilitációs otthonában. A magyar
mozgássérülteket kiköltöztették, erősebb kifejezéssel kidobták jól
felszerelt, európai szintű rehabilitációs otthonukból és migránsok
költöztek a helyükbe. De ez még kevés lett volna a migránsoknak, hogy
maradjanak, így olyan nagyságú költőpénzt is kapnak, amiből jól
megélhetnek. Dolgozni nem kell nekik, költőpénzükből a közeli budai
plázákban vásárolgatnak és a kávézókban kávézgatnak, élnek társasági
életet. Muszlim családok és gyerekeik vidám zsivaja visz életet a
csendes magyar léthez szokott plázák világába.
KÉRDÉS:
Egyetért Ön azzal, hogy a mozgássérültek rehabilitációs otthonában
elhelyezett, Orbán migránsainak nevezett migránsokat kiköltöztessék és
máshol helyezzék el, pl. a városrehabilitáció keretében felszabaduló
Hős utcai lakásokban?
KÉRDÉS: Egyetért
On azzal, hogy a migránsok kiköltöztetése után a magyar mozgássérültek
felújítva visszakapják budai rehabilitációs otthonukat, melyet a
migránsok beköltöztetése miatt kellett elhagyniuk?
KÉRDÉS:
Egyetért On azzal, hogy a hátrányos helyzetű magyar emberek -
mozgássérültek, látássérültek, stb. - helyzetének, sorsának
könnyítésére és a rehabilitációjukra fordított összeget megduplázza a
magyar kormány az erre lehetőséget nyújtó, adónövekményekből
felhalmozódott 3500 milliárd forint plusz pénzből?
Forrás: Baranyai József beszéde
Ha
tetszett az írás támogasd a szerzőt. Támogatásod a BÜDZSÉ 10101559-22006000-01005002
számú bankszámlara utalhatod.
MINTA
ÉVENTE 500 EZER FŐ ÚJ MUNKAERŐ
KELL
Az új EU-s vezetésnek
és
parlamentnek 4 nagy kérdést kell megoldani. Ebből a legnagyobb a
hatalmas munkaerőhiány ami megállíthatja az EU gazdaságának
szárnyalását. A világ GDP-jének 24,7 %-át az USA, 21,8 %-át az EU és
14,9 %-át Kína adja. Hozzájuk képest a világ gdp-jéből elhanyagolgató
Oroszország GDP-je, 1,7 %. Az orosz gdp-t még az olaszok gdp-je is
megelőzi, ami a világ gdp-jéből 2,45 %.
Ahhoz, hogy a világ
gazdasági erősorrendjében az USA mögötti második hely tartható
legyen évente legalább 500 ezer fő új munkaerőre lenne
szüksége
az Európai Uniónak. Az 500 ezer fő új munkaerő biztosítását az EU egy
új terv szerint az amerikai zöld kártyához hasonló megoldással, az eus
kék vízummal akarja megoldani, de a koncepciók között ott van a
szingapúri modell is.
Szingapúrnak már a fejlődés kezdetén sem
volt elég munkaerő tervei megvalósításához, így bevezették az 5 éves
munkavállalási vízumot. 5 évig dolgozhat a városállamban akit
kiválasztottak, se letelepedés, se családegyesítés, semmi plusz. 5 év
után menni kell, viheti a pénzét és jön helyette más, újabb öt évre. Az
EU többsége hajlik a kék vízum bevezetésére, melynek leghangosabb
ellenzője Magyarország, pontosabban Orbán Viktor magyar kormányfő.
Nincs
érv, hogy miért, nincs helyette más javaslat, hogy hogyan, mivel legyen
biztosítható 500 ezer fő új munkaerő. Egyetlen érve van Orbánnak és a
Fidesznek, hogy ne jöjjön bevándorló Európába, ne legyen keveredés, ne
legyen bevándorlás. Arra viszont nem tudják a választ, nem tudnak
megoldást, hogy miből állítsák ki az 500 ezer fő új munkaerőt.
Ha
tetszett az írás támogasd a szerzőt. Támogatásod a BÜDZSÉ 10101559-22006000-01005002
számú bankszámlara utalhatod.
MINTA
NEM KÓSER A SZTORI
Azt
mondja a kormány, hogy az EU szeretné meggyengíteni a határokat és
menekültekkel elárasztani a kontinenst, ami egybevág Soros terveivel,
mert Soros mozgatja a szálakat az unión belül. Ettől elborul az igaz
magyar agya és azt kérdezi, hogy miért nem lépünk ki ebből a gonosz,
rosszakarókkal, önveszejtő mazochistákkal teli gyülevész társaságból?
Ha látjuk, hogy mire megy ki a játék, akkor mi a francra várunk? Jó,
nyomatják a lóvét, az uniós támogatást, jól jön a pénz, de nem
mindenáron! Aztán itt van ez a Soros sztorija, és itt valami nagyon nem
kóser. Szó szerint nem kóser. Azt nyomatja a kormány, hogy muszlim
menekültekkel akarják elárasztani a kontinenst és oda lenne a
keresztény identitás. Előbb vagy utóbb kalifátus lenne Európából,
betiltanák a disznóhust, nem lenne kolbász, törpörtyű, de sült meg
rántott karaj se, tarja se. A csülökpörköltről ne is beszéljünk. Igen
ám, de a Soros zsidó, a bevándorlók meg muszlimok és ezek inkább lőnek
egymásra, minthogy szóba álljanak. Akkor hogyan és kivel egyeztet Soros
a muszlimok részéről? Ehhez terv kell, ehhez forgatókönyv kell, ehhez
sok tárgyalás, egyeztetés kell, a részletek pontos kidolgozása. Biztos
az, hogy Soros a zsidó üzletember muszlimokkal akarná elárasztani a
kontinenst, hiszen ebből újabb zsidóüldözés lenne. Miért támogatná ezt
egyetlen zsidó is? Ha meg elképzelhetetlen, hogy akár egy zsidó, egy
keresztény támogassa annak tervét, hogy muszlimokkal árassza el
Brüsszel a kontinenst, akkor kik Soros támogatói Brüsszelben? Nagyon
nem kóser ez a sztori! Lecsekkolta már valaki, akinek nincs agymenése?
Zsidók szövetkeznek muszlimokkal arra, hogy zsidó pénzen több 10 millió
muszlim jöjjön Európába, hogy aztán itt Európában majd üldözzék a
zsidókat. Ehhez az emberanyagot a muszlimok adnák, a pénzt és a
logisztikát meg Soros, vagyis a zsidók? Nagyon nem kóser ez a sztori!
Ez legalább olyan őrültségnek hangzik, mint például az, hogy
Magyarország évente százezer élő illetve vágott sertést exportálhat
Izraelbe és ennek a dupláját az arab országokba az erre kötött
kereskedelmi egyezmény alapján.Szóval nagyon nem kóser a sztori. Több
mint őrültség!
NICK:
MAGYAR VÁNDOR
MINTA